Wymiana i zwrot towaru
1. Każdy konsument ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
2. Klient wymienia towar na swój koszt.
3. Wymienić można rzeczy nie noszące śladów używania oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas nienaruszone, czyste oraz w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.
4. Klient ponosi koszty odesłania towaru Pocztą Polską. Nie przyjmujemy zwrotów przesłanych do nas w formie przesyłek za pobraniem.
5. Adres na jaki należy odesłać towar: Paweł Kłosiński os. Orła Białego 91/18 61-251 Poznań
Uszkodzenie w transporcie/brak towaru:
1. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie lub braku towaru w przesyłce jest sprawdzenie w obecności kuriera podczas odbioru zawartość paczki i spisanie Protokołu Szkody z kurierem (posiada go kurier).
2. Skan protokołu należy dostarczyć na maila: biuro@oliwaiocet.pl
Reklamacja:
1. Reklamacje są przyjmowane tylko mailowo lub listownie, nie przyjmujemy reklamacji telefonicznie.
2. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adres: biuro@oliwaiocet.pl
3. W opisie reklamacji podaj numer swojego zamówienia oraz dokładny opis reklamowanego przedmiotu oraz jeśli możesz dołącz zdjęcie.
4. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z 27.07.2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr 141, poz/ 1176 z późn. zm.)